Laatste maand :(

3 maart 2017 - Dénia, Spanje

Eind septmber zijn we vorig jaar vertrokken, toen leek het een ongelofelijk lange tijd tot aan eind maart..... en dan is het nu nog maar een maandje en zitten we weer thuis in Harfsen!  Dan hebben we bijna 5300 km gereden, half jaar weggeweest, zo'n 30 dagen regen, 1 ochtend sneeuw, 1 ochtend hagel, 10  dagen storm en alles daartussen zon. Eigenlij iis het vanaf maart pas echt lekker geworden, dus kunnen we nog net een paar weken genieten en opwarmen ;). Maar al met al hebben we het super gehad, de camper heeft ons uitstekend vervoerd, ook om in te wonen was het goed, hebben nog wel wat verbeterpuntjes voor de volgende winter, maar dat is alleen maar leuk.

We hebben weer veel plezier gehad met de vrienden op de camping, zijn vaak in de watten gelegd door de vrienden van de sportschool, mijn mijlpaal is georganiseerd door een van die gorde vrienden, Bunty en heb genoten ondanks de leeftijd.....on the crossroad....

We hebben zelfs een week een logee gehad afgelopen februari, neef Jordi, die nu dan ook eregast op de camping is!

Maar toch kijk ik er erg naar uit om jullie, mijn sportschool vrienden, de buren, familie en alle andere Nederlandse vrienden weer terug te zien!

Maar.... nog even genieten, ik verwacht dat we rond 20 maart vertrekken om langzaam weer terug naar Harfsen te rijden met nog wat leuke stops. Hoop wel dat alles in de camper gaat passen, met alle nieuwe aankopen (mountainbike, wat nieuwe truitjes en 2 dikke matrassen..) goed dat we de voortent al weer verkocht hebben.....

Nou lieverds, ik kijk er naar uit om jullie weer in april te zien!