Prettige Kerstdagen en gelukkig Nieuwjaar

22 december 2016 - Dénia, Spanje

Bijna Kerst! Zag er even naar uit dat t niet een witte, maar wel een hele natte Kerst zou worden, maar op t laatste nippertje, lijkt het toch lekker zonnig te worden. Gisteren een voorzichtig voorproefje, alles kon weer beetje opdrogen ;).
Maar ondanks het slechte weer vd afgelopen maand, bevalt de camper nog steeds super! Geen slapeloze nachten en ik rugoijn!!!
Hier druppelen de oude bekenden langzamerhand binnen en je begrijpt, daarbij de welkom'thuis'borrels en etentjes ook weer. En natuurlijk het vele binnen zitten. Dvd's kijken, snoepen... Heel slecht voor de lijn allemaal...... Kan er niet tegenop sporten, maar zo is er altijd weer een mooi streven voor in het nieuwe jaar ;).
We hebben nog steeds elke quiz gewonnen en zelfs de Jeu de Boule! Ze balen er goed van, maar nog niet vd camping gegooid. Onze camper raakt aardig vol van al die prijzen ;)
Gisteren zou mn moeder 82 geworden zijn, hebben we traditiegetrouw gevierd met een drankje en hapje. Ik denk dat ze het hier ook heel erg naar dr zin zou hebben, zeker met al het spelletjes gebeuren, al zou ze het wel beetje gepruts vinden in zo'n camper.... We missen haar nog elke dag :(
Nu op naar Kerst, met een zonnetje! Eerst kerstavond, gaan de Engelsen kerstliederen zingen voor het bordes, wij murmelen een beetje mee, daarna krijgen we muscaatwijn en koekjes van het huis, eerste kerstdag vieren we op de camping met zn 4-en, het onoverwinnelijk quizteam, lekker kokkerellen en smikkelen, 2e Kerstdag (boxingday zeggen de Engelsen) zijn we uitgenodigd bij vrienden in Denia, die we via de gym kennen, ook lekker smikkelen, daarna hele dagen gym ben ik bang ;)

Voor iedereen een heel fijn, goed, gezond maar vooral gelukkig (zeker in deze tijd) kerst- en Nieuwjaarsfeest toegewenst! Geniet van elkaar xxx

1. Veronique:
    22 december 2016
    Hele fijne dagen en een fantastisch 2017!!!!! Dikke kerstzoen vanuit hier X!!!!
  2. Andre:
    23 december 2016
    Beste Mattie en Fried,

Iedere keer sls ik weer een nieuw verhaal toegestuurd krijg van jullie geniet ik wat jullie allemaal meemaken.
    Ik ben geschrokken van het slechte weer vorige week daar.

Vanuit 'n warm Davao wens ik jullie prettige kerstdagen en een voorspoedig 2017 toe.

Groetjes Andre