Van Kooten en de Bie

2 december 2016 - Dénia, Spanje

Na een weekje (of is t al weer 2?) slecht weer, bewolkt en veel regen, schijnt t zonnetje eindelijk weer en als een volleerd kamperaar, heb ik vanmorgen wasje gedraaid en opgehangen! Zelf gepoedeld, Teun uitgelaten, ontbeten en nu is Fried het warme water aan t opmaken ;)
Tjonge jonge druk programma alweer hier in Denia!
Kennen jullie nog de afleveringen van Van Kooten en de Bie in Soanje? Anders moet je die nog maar eens YouTuben....
Zo is t hier ook, elke maandag is het Gamesnight en vrijdag Darts. Om de week op woensdagavond Quiznight en jawel (niet doorvertellen) daar doen wij aan mee, wel anders dus dan Kooten&Bie, daar bleef de Bie thuis met de gekookte aardappels en van Kooten naar de Bingo, wij zijn allebei Van Kooten en tja Teun is de Bie... Die blijft achter t raam zitten wachten!
We hebben de eerste keer samen gespeeld met esn stel van onze leeftijd, we zijn dus de jonkies vd camping en hebben toen gewonnen, eergisteren zelfde formatie, weer gewonnen (vooral door het andere stel, Engels, want het wordt door Engelsen georganiseerd dus ook engelse vragen.
Maar toch heel leuk! Al balen ze goed dat de prijzen weggekaapt worden, deze keer was het een bon van 10,- te besteden aan de bar :)
Komende dinsdag en woensdag, mits goed weer, jeu de boule wedstrijd, jullie snappen het al: wij zijn weer van de partij!