101 borrels verder....

19 november 2016 - Dénia, Spanje

Alweer 1 maand in Denia en 101 borrels verder. Toen we hier aankwamen waren er nog niet veel bekenden, maar zo langzamerhand druppelen de oude bekende weer binnen.
Tja en dan worden we natuurlijk weer uitgenodigd voor een borrel.
Inmiddels kan ik proeven welke druif er in de rosé zit.....
Het was op een gegeven moment zo erg dat als we aardig tegen (voor ons) nieuwe mensen deden, daar ook meteen uitgenodigd werden, maar ook meteen geclaimd om mee naar de stad te gaan ed. Dus tegenwoordig kijken we gewoon niemand meer aan, want er valt niet tegenop te sporten al die hapjes en drankjes!
De game-avonden zijn ook weer begonnen, eerste prijs al in huis. Jawel een fles bubbels ;).
Ik denk rond kerst is iedereen weer op zn plekkie en alles weer gewoon en wij alcohollisten ;)

We hebben het super naar ons zin, Teun zou denk ik wel wat meer ruimte in huis willen. Maar zit heel tevreden in t bakkie op de brommer als we op pad gaan.

De brommers bevallen ook heel goed. Morgen gaan we naar een marktje in Javea,achter de berg.
Het weer is ook prima, deze maand wel wat frisser dan oktober en paar dagen regen gehad, wat overigens in deze camper niet zo'n probleem is, we hebben lekker veel dvd's ;)
En voor de zonnige dagen hebben we een nieuw luie ligstoel gekocht!
Maandag weer regen, dus komende dagen even goed gebruiken!

De Kerstdagen zijn ook al gevuld, 2 etentjes bij vrienden uit de stad.

En zo zitten we hier weer alsof ww niet weggeweest zijn,net beetje Harry Potter, reizen tussen de echte wereld en Hogward, daar zitten we nu ;) En oh ja, nog even toevoegen voor Wendy: Ik ben weer gestart met hardlopen, nou ja hard... Heel voorzichtig proberen, kleine stukjes, even kijken of t geen probleem geeft met de rug, heel rustig, zo rustig dat ik ingehaald wordt door de wandelaars ;) Maar so far so good.....

1. Veronique:
    19 november 2016
    Ik zeg: PROOST!! ;-)
  2. Toby.t:
    19 november 2016
    super gezellig de reis te kunnen meemaken.liefs,toby.