Met gierende banden.....

19 oktober 2016 - Dénia, Spanje

Gisteren vertrokken naar Denia, we wisten niet hoe snel we weg moesten komen uit Mazarron, camping Playa de Mazarron, vreselijk! Gigantisch groot en hutje mutje! Super warm, want er is nergens schaduw op de staplaatsen, dus de camper blijft ook lekker warm de hele nacht....  Fried wilde eigenlijk vanaf Almeria meteen doorrijden naar Denia, maar ik vond het een te lang stuk rijden en eigenlijk was dat het beste geweest, maar dat ga ik natuurlijk niet zeggen hé?! ;) .

De camping was zo lelijk dat mn mobiel weigerde om de foto's door te sturen naar vrienden via de whatsapp.....

DSC_5296Nee met mij kom je tenminste nog ergens...... Fried kreeg bijna een beroerte van de hitte, Teun vond t ook niets, behalve dan de vloermatjes bij het sanitairgebouw, lekker rollen (door de zweetvoetenlucht of erger). Met gierende banden zijn we vertrokken, als je dat tenminste kunt zeggen met een hymer uit 89..... nou ja bij wijze van spreken dan he.

Nu dan weer op ons oude vertrouwde plekje, heerlijk, zelfs dat het sinds aankomst is gaan regenen (al stelt t (nog?) niet veel voor), mag dat de pret niet drukken. Onze pitch was nog bezet, tja zijn ook anderhalve maand te vroeg, maar sinds vandaag vrij, dus we staan inmiddels helemaal geinstalleerd voor de komende maanden!

geinstalleerd voor de komende maanden We hebben ook nog 2 dikke matrassen gekocht, dus we slapen hier voortreffelijk! De camper bevalt erg goed, een hele goede keuze om een rondzit achterin te hebben, met regen (of gewoon omdat t kan ) kun je hier heerlijk loungen op de bank en naar de tv (films usbstick) of ipad kijken. Teun lekker in t midden, ook heeeel tevreden.

Nu nog even sportschoolabo regelen en t is net Harfsen . Zo ik ga eens even het usbstickje in de tv stoppen en een leuke film aanzetten, fijne avond!!