Proost op Nout, wel vanuit España olé

16 oktober 2016 - Almería, Spanje

Inmiddels weer op spaanse bodem! Heerlijk! Portugal heeft een prachtige kust en ontzettend goedkoop eten en drinken, maar de campings vallen tegen, flink aan de prijs en vervallen sanitair, waar wij wel gebruik van maken. En veel Nederlanders en Fransen op de campings, is er nog wel iemand thuis?
Wij gaan in iedergeval gewoon lekker naar ons inmiddels al vaste stek in Denia. Nu zijn we net voor Almeria op een kleine camping aan een rotsen strandje.
Stonden net lekker geïnstalleerd, heerlijk rustig, komt er een camper met 3 jonge Italianen strak achter ons. En ja hoor, s' avonds lekker aan de joint en bier.... (de Italianen dan hé?!) Gelukkig waren we zo moe van de reis (zo'n 600 km door flinke bergen) dat we er voor t grootste gedeelte dwars doorheen geslapen hebben
Gisteren natuurlijk nog wel een lekker hapje en vooral fijn drankje op Nout genomen, die zou 86 zijn geworden. We missen m heel erg, hij zou deze reis ook genoten hebben en vooral van Teun, maar gelukkig hebben we ontzettend veel fijne herinneringen met hem! We zijn deze reis al op wat plaatsen in Portugal geweest waar mn broer en ik met mn ouders vroeger ook geweest zijn, maar t was allemaal niet herkenbaar meer voor me.
Wel jammer dat Portugal beetje tegenviel, al zou het anders zijn als je het type bent die geen probleem heeft met wild kamperen of gewoon lekker in hotel of huisje zit. Bij de laatste plaats in Portugal, Alvor, werd als klap op de vuurpijl ook Teun nog geweigerd in de bus, terwijl hij in een reistas zat, dus geen bezoek aan Portimao of het leuke vliegveldje!
Ja we kunnen helaas (nog) niet met de brommers op pad met Teun, past niet in de speciaal daarvoor aangeschafte tas, duh, maar goede hoop dat we in Denia iets kunnen laten maken op de brommer. En hem alleen in de camper laten is met het (tot nu toe) warme weer natuurlijk geen goed plan. Als nou toch t scootertje mee had gekund, dan waren we helemaal klaar! Maar ja, je moet ook wel iets te zeuren hebben toch .
Morgen gaan we niet zoveel kilometers rijden, was toch een beetje te lange zit, gaan aan de kust, kilometer of 40 onder Cartagena en zo 150 km hier vandaan.
Wifi is slecht, denk dat dit verhaal wel lukt, maar foto's waarschijnlijk morgen pas!
Ps de Italianen zijn net vertrokken, hieperdepiep hoeraaaaaa , lekker slapen vannacht! (mits er geen nwe druktemakers komen...)........

1. Veronique:
    17 oktober 2016
    Proost op Nout en een dikke zoen vanuit een zonnig (jawel zonnig!!!) Twellooooooo
  2. Mattie:
    17 oktober 2016
    Hai Vero, trouwe fan! Gezellig hoor! Fijn dat jullie ook mooi weer hebben, geniet ervan xxx
  3. Andre:
    19 oktober 2016
    Prachtige verhalen en foto's Mattie en Fried!
    Ik zie uit naar het vervolg.
    Geniet ervan!